Wednesday, November 28, 2012

Sesi Temuduga kemasukan baru 2013

Assalamualaikum wbr

Alhamdulillah wa syukru lillah atas segala nikmat kurnianya yang tidak pernah membiarkan kita dalam kesusahan.  Sesungguhnya ujian itu adalah nikmat bagi mereka yang merenunginya. Allah sangat sayang kepada hamba-hambaNya yang sentiasa bersyukur kepadaNya. Oleh itu, janganlah kita bersifat kedekut untuk memberi, sesungguhnya harta dunia yang disimpan itu akan memakan diri kita di akhirat kelak.

Dengan sukacitanya, Pihak pentadbiran Tahfiz Madrasah Al-Amin, Bandar Tun Razak akan memulakan sesi pengajian baru pada tahun hadapan. Sehubungan dengan itu, kami mengalu-alukan kehadiran para pelajar yang berminat untuk menuntut ilmu di sini. Oleh kerana salah satu syarat kemasukan ke tahfiz ini ialah lulus temuduga, maka sesi temuga akan diadakan.

InsyaAllah, sesi temuduga akan dijalankan bermula pada 10 Disember sehingga 20 Disember 2012 di tahfiz. Para ibubapa yang ingin memasukkan anak mereka ke tahfiz ini perlu menghantar anak mereka untuk ditemuduga oleh pihak tahfiz. Ibubapa perlulah membuat temujanji terlebih dahulu sebelum hadir untuk temuduga. Untuk membuat temujanji, bolehlah menghubungi  nombor berikut:
016-2953756, 019-9476844, 0193301197, 013-7012058.

Dokumen yang perlu dibawa ialah sijil UPSR / UPSRA sahaja. Untuk itu, kami mengalu-alukan kehadiran semua yang berminat dan boleh lah disebar luaskan info ini. Terima kasih untuk kerjasama anda. Semoga Allah permudahkan urusan kita semua.

No comments:

Post a Comment