Wednesday, November 28, 2012

Lombong Emas Anda!!

Assalamualaikum wbr untuk para pembaca sekalian.

Moga kita sentiasa dalam REDHA & RAHMAT ALLAH hendaknya. Sesungguhnya orang yang paling bijak itu, orang yang selalu mengingati mati dan membuat persediaan untuk bertemu Yang Maha Esa Yang Dicintai. Lalu apakah persediaan kita untuk mati?bekalan kita sudah cukupkah? Marilah sama-sama kita muhasabah setiap hari dengan melihat beg bekalan kita ke alam akhirat nanti. Salah satu amalan yang berkekalan dan yang akan kita tuai di akhirat kelak ialah sedekah jariah. Justeru, kami pihak Tahfiz Madrasah Al-Amin ingin menawarkan anda jambatan yang mudah untuk anda melengkapkan bekalan akhirat anda. 

Pihak tahfiz akan menghantar 2 orang pelajar cemerlang untuk melanjutkan pengajian mereka ke luar negara iaitu ke Afrika Selatan. InsyaAllah mereka akan memulakan pengajian mereka pada 18 JAN 2013. Sekarang kami sedang aktif memohon sumbangan daripada masyarakat untuk membantu menampung sedikit sebanyak perbelanjaan mereka ke sana. 

Untuk itu, kami mengalu-alukan sebarang bentuk sumbangan daripada semua pembaca dan penyokong tahfiz ini agar pelajar ini dapat melanjutkan pengajian mereka ke sana dan dipermudahkan oleh Allah urusan mereka. Mohon disebarkan kepada rakan-rakan & saudara anda. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi pihak Tahfiz Madrasah Al-Amin di talian: 03-40106744 / 013-7012058. Inilah masa anda untuk melombong emas anda!Cepatlah merebut peluang ini sebelum terlambat.

No comments:

Post a Comment