Saturday, December 17, 2011

Pengenalan Pra Tahfiz Teknologi 3i


Assalamualaikum wbr

Alhamdulillah, sehari lagi kita dapat bernafas dalam keadaan yang penuh sempurna, nikmat daripada Allah Al-Hayy. NikmatNya yang tak pernah putus untuk syukuri. Menyedari betapa pentingnya pendidikan awal kanak-kanak untuk didedahkan dengan ilmu - ilmu Islam, maka pihak kami telah berusaha untuk menubuhkan satu pusat pendidikan kanak-kanak yang diberi nama Pra Tahfiz Teknologi Al-Wahidah.

Bakal bertapak di B28-1, Jalan Danau Lumayan 1, Danau Lumayan Biz Centre, Bandar Sri Permaisuri, 56000 Cheras, Kuala Lumpur. 

Pra Tahfiz Teknologi Al-Wahidah di bawah kelolaan Three I akan mula beroperasi pada tahun hadapan.
Dengan membawa visi melahirkan generasi yang seimbang dari aspek spritual, intelektual, emosi dan fizikal melalui sistem pendidikan yang bersifat holistik dan global. 

Misi Pra Tahfiz ini adalah Melahirkan sahsiah unggul dan berdaya saing di peringkat nasional dan antarabangsa bersumberkan sistem pendidikan Rabbani.

Melahirkan insan seimbang berteraskan prinsip 3i (Islam-Iman-Ihsan)

Mewujudkan suasana pembelajaran berasaskan sains dan teknologi terkini bagi merangsang kreativiti, inovasi dan daya cipta. 



InsyaALLAH, dengan doa kalian semoga usaha ini dapat berjalan dengan lancar. Sebarang pertanyaan boleh lah menghubungi nombor berikut:
019-947 8644
013- 701 2058
019- 336 7780

No comments:

Post a Comment